dimecres, 5 de juny del 2013

8. xarxa mòdul transformat

Descripció: L'activitat consistía en fer en una làmina una figura tessel·lada, però la figura había de ser un animal o alguna cosa. Per fer-ho, el que primer hem fet ha sigut dibuixar uns quants mòduls, i treure alguns troços i posant-los de forma que tessel·li.

A continuació, la figura l'hem dibuixat en una làmina totes seguides.

Finalment, hem pintat la làmina de diferents colors.

Procés: 


-Aquesta imatge és del full que m'ha deixat la Berta per escollir el mòdul.

- Aquesta imatge és la del mòdul escollit i tallat.

- Aquesta imatge és la del mòdul dibuixat en la làmina.

- Aquesta imatge és la del mòdul mig pintat.

- Aquesta imatge és la del mòdul transformat ja acabat.






Resultat: 
             
-Aquesta és la imatge del mòdul transformat ja acabat.

Valoració: Aquesta activitat m'ha agradat perquè ha sigut entretinguda i divertida.
La part que més m'ha agradat ha sigut la de pintar la làmina, i la que menys m'ha agradat ha sigut el haver d'escollir el mòdul, però la Berta m'ha ajudat. Aquesta activitat ha sigut una de les que més m'ha agradat del curs.
Jo recomanaria fer aquesta activitat a cursos vinents perquè és divertit veure les figures que et pots imaginar tallant troços del full i posant-los de forma que tessel·li.
D'aquesta activitat jo el que cambiaría es que en cop de que cadascú escolleixi si fer el mòdul a partir d'un quadrat, hexàgon... , que tots ho fessin a partir del mateix per veure que n'hi han moltes formes de fer-ho

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada