dimecres, 10 d’abril del 2013

4. Avatar analogic


Descripció: Hem portat una foto de la nostra cara, i l' hem calcat en un full blanc. Desprès en una làmina hem fet tres columnes de 8 quadrats cadascuna, amb llapis i desprès repassar-les amb retolador i hem anat pintant amb llapis de grafit, a punts i en línies tots els quadrats de menys a més. Quan hem acabat amb llapis de grafit les columnes, havien de pintar la cara igual, marcant més fort quan és mes oscur i menys quan està més clar. Desprès, hem calcat un altre cop la cara, i l' hem pintat a punts amb retolador i igual que l'anterior, amb més oscur, més punts. I finalment, hem fet el mateix amb línies.

Procès:
Aquesta es la foto de la meva cara, amb la foto he començat a calcar-la i desprès pintar-la.
Aquesta es la foto de les 3 columnes fetes a llapis de grafit, punts i linies.
Aquesta foto es la primera que vaig fer, amb llapis de grafit.
Aquesta es la foto del dibuix amb llapis de grafit ja acabat.

Aquesta es la foto del dibuix amb punts, només començar.
Aquest es el dibuix amb punts amb els ulls, el coll i una mica el cap pintats. Ja es comencen a veure les zones mes oscures i les mes clares.

Aquesta es la foto del dibuix amb puntas acabada. Ja es distingueixen les zones clares de les oscures.

Aquesta es la foto del dibuix fet a linies, acabat de començar.

Aquesta es la foto del dibuix fet a linies ja acabat. 

Resultat:
Aquest es el resultat de les tres columnes a llapis, punts i linies.
Aquest es el resultat de la làmina 5, feta amb llapis de grafit.
Aquest es el resultat de la làmina 6, feta amb punts.
Aquest es el resultat de la làmina 7, feta a linies.



Comentari: Aquesta activitat m'ha agradat i a la vegada no m'ha agradat . M'ha agradat perquè hem fet coses noves i manuals, i hem pintat de maneres diferents, i no m'ha agradat perquè quan hem fet els punts, cansava molt estar tota l'estona fent-los, però estava molt bé l'activitat. He après a difuminar bé, perquè les ombres quedin millor. Jo canviaria l'activitat dels punts, perquè cansa molt i més si tens una imatge oscura. He trobat una dificultat en la làmina de llapis de grafit, perquè no sabia bé difuminar però al final m'ha sortit bé. Els treballs m'han quedat una mica bé, els he aprovat amb un suficient i un bé. Jo recomano aquesta activitat el curs vinent perquè està molt bé i entretinguda.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada