dimecres, 10 d’abril del 2013

Làmina 2 "La Dansa"


Número i títol: Làmina 2, “ La Dansa “ 

Descripció: El primer que hem fet és fer el dibuix  " La Dansa " de Matisse  a llapis en una làmina, quan tenim fet el dibuix a llapis, comencem a pintar amb les temperes.
 Imatge donada:

Fitxa Técnica
-Títol“ La Dansa “ 
-AutorHenri Matisse 
-Any: 1906 
-Dimensions: Mesura 260 cm d’altura per 389 cm d’ ample.
-TècnicaEstà pintat a l’ óleo sobre lienzo
-Estil: Fauvisme
-Gènere: Retrat i natura morta
-LocalitzacióMuseu de l’ Hermitage, San Petersburg

Procés: He fet a llapis el dibuix de Henri Matisse “La Dansa” amb llapis, i quan l’he acabat, l’he pintat amb temperes de colors, barrejant-les quan  necessitàvem un color que no sigui primari.

Resultat:  
Comentari: Aquesta activitat m'ha agradat molt perquè hem pintat amb temperes i es la primera vegada que pintem en aquesta matèria específica, jo repetiría aquesta activitat perque m'agrada pintar amb temperes, una cosa que m'ha costat fer a sigut que algunes persones les feia mes grans i altres mes petites i no em cuadraven, però al final ho he fet bé. Jo crec que m'ha sortit bé el dibuix però pintar m'ha sortit una mica pitjor però bastant bé també.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada