dilluns, 15 d’abril del 2013

6.Disseny d'un logotip

                                                 6 Disseny d'un logotip

Descripció: L'activitat consistia en crear un logotip amb relleu, però per fer-ho, abans havíem de saber quin                                            
                    logotip agafar. Primer vam fer en un esborrany uns logotips i havíem d'agafar 4. Desprès de fer
                    els 4 en una lamina, agafavem un i el dibuixaven en altra lamina 4 vegades i el pintavem de
                    diferents colors. Finalment en un cartró ploma, el calcavem, el retallavem i posavem unes peces
                    a sobre de altres creant relleu.

Procés:

- Aquesta imatge es la dels 4 logotips.



- Aquesta imatge es dels 4 logotips pintats abans de decidir quin agafaré.



- Aquesta imatge es del logotip que he escollit pintat.



-Aquesta imatge es del logotip amb relleu pintat i acabat.

Resultat:





Valoració: Aquesta activitat m'ha agradat per algunes coses i no m'ha agradat per altres. M'ha agradat
                 perqué l'activitat es entretinguda i has de crear el logotip que mes t'agradi, i no m'ha agradat
                 perquè hi ha coses dificils la part del cartró ploma m'ha costat fer-ho. Jo recomanaria fer
                 l'activitat al cursos següents perquè es molt entretinguda i divertida.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada