dimecres, 10 d’abril del 2013

Làmina 3 "Avatar"


Descripció: L'activitat consistia en crear avatars el més semblants a cadascú, per fer-los, ens donaven diferents pàgines i si volíem podiem fer-los d'altres pàgines que trobabem. Al final ens haviem de quedar amb el que més ens agradi.
Avatar: En internet i en altres tecnologies de comunicació modernes, es denomina avatar a una representació gràfica, generalment humana, que s'asocia a un usuari per la sevaidentificació. Els avatars poden ser fotografies o dibuixos artístics, i algunes tecnologies permeten l'ús de representacions tridimensionals.

Procès:

1.  http://digibody.com/avatar-maker/index.php


Digibody
- Aquest és el primer avatar que he fet, no m'agrada molt perquè no s'assembla massa a mi, perque no tenia molta varietat de cares, ulls, nas....  

2. http://www.artisancam.org.uk/flashapps/exploreselfportraits/
Julian opi

 Aquest avatar és el segon que he fet, aquest tampoc m'ha agradat molt perquè té poques cares i no deixa escollir molts, pero a la vegada m'ha agradat perquè es fàcil d'entrar i el primer que et demanen es noi o noia, i desprès comences a fer-ho.

Pimp the face
- Aquest és el tercer avatar que he fet, aquest es un dels que més m'ha agradat perquè té molta varietat de cares, celles, nas.... , també m'ha agradat perqué per fer-ho començes de cero, es a dir, no et surt una cara i li has de posar coses. 

South park
- Aquest és el quart avatar que he fet, aquesta pàgina la he trobat per internet, no es de les que ha posat la professora, m'ha agradat perqué és facil d'utilitzar i es poden posar moltes coses, però lo dolent ha sigut que algunes coses estàven bloquejades i no es podien posar.


Unique
- El cinquè avatar és aquest, és el que més m'agrada perquè es podia escollir tot, fins als peus, i es podien posar accesoris, en aquest cas l'he posat uns cascos. També m'agrada perqué es pot escollir els colors de la roba i de tot.

Flashface
- Aquest és el sisé avatar que he fet, m'ha agrada una mica perqué a vegades no concordaven els cabells amb el cap, però el cabell es podia agafar amb el ratolí i posar-lo al seu lloc. És el penúltim avatar que he fet.

Simpsons
- Aquest és l'últim avatar que he fet, m'ha agradat moltíssim, perqué és dels Simpson, i a mi m'agrada molt aquesta sèrie, es podien agafar molts tipus de coses per posar. Aquest avatar l'he agafat d'una pàgina d'internet, i no venia en els que ens a posat la professora. És el segon que més m'agrada.

Resultat:
L'avatar que més m'agrada és:

Comentari:
Aquesta activitat no m'ha agradat molt perqué a mi el que m'agrada són els treballs manuals, com per exemple utilitzar les tèmperes, o fer dibuixos.
No repetiría aquesta activitat perqué a vegades no sabia que posar de cabell, ulls.... perqué no surten les meves característiques. Tampoc la repetiria perqué el que m'agrada es fer coses manuals.
He trobat dificultats a l'hora de entrar a les pàgines, que algunes no s'obrien, altres s'obrien però costava trobar el lloc per fer els avatars... .  
Jo crec que no m'ha sortit ni molt bé ni molt malament l'activitat perqué alguns no s'assemblen a mi.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada