dimarts, 2 d’abril del 2013

Desafiant la part esquerre del cervell

Explicació de l'activitat He intentat treballar amb l'hemisferi dret del cervell, per fer-ho he utilitzat un dibuix que Picasso va fer a I. Stravinsky. He seguit els següents passos: 1. He Intentat estar tranquil, còmode i posarem una mica de música.He Dibuixat el retrat a l'inrevès, i en cap moment l'he de girar perquè si el giro, entraria en la modalitat E (hemisferi esquerre). 2. Per començar, m'he fixat en els angles, les linies... . M'he de fixar com tot encaixa. 3. El dibuix es comença per dalt i copiant cada linia. No s'ha de pensar en les parts que estàs dibuixant (nas, mans, orelles...), pensa que tot són linies i on encaixen amb altres. 4 He començat a dibuixar progressant línia a línia, part per part. 5. Quan he començat a dibuixar, he estat molt interessat en la relació que s'estableix entre les linies. Quan estiguem ben emfrascats en el dibuix, el mode E estarà desactivat i passarem al mode D.

 Imatge donada Títol: I. Stravinsky Autor: P. Picasso

Pablo_Picasso_-_Portrait_of_Igor_Stravinsky.JPG

 Imatge meva





Comentari Aquesta activitat m'ha agradat perque hem dibuixat un retrat a l'inrevès, i es la primera vegada que ho faig. No haviem de saber que estàbem dibuixant, per desafiar la part esquerre del cervell. Jo a vegades no sabia que dibuixava i a vegades si, per tant, he desconectat bastant el mode E.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada