dimecres, 10 d’abril del 2013

5. Avatar analògic_taca


Descripció: Aquesta activitat consistia en dibuixar i pintar un altre cop la imatge de la nostra cara en un full blanc, però ara en cop de fer grisos, havíem de fer taques o negres del tot o blanques del tot.

Procés: El primer que hem fet, ha sigut calcar la imatge de nostra cara en un full blanc, i quan la teníem calcada, havíem de pintar-la a taques, o negre o blanc, sense grisos. En els llocs on hi estava més fosc, havíem de fer-ho negre, i en els llocs més clars, havíem de deixar-ho blanc. L'activitat es podia fer amb retolador negre o amb temperes.
- Aquesta es l'imatge de la foto utilitzada. 

- Aquesta es la imatge de la foto que he posat en l'editor de fotos "Picmonkey" per resaltar les parts oscures de les parts clares.

- Aquesta es una de les fotos feta mentre estàvem fent la làmina.

- Aquesta es una altra foto feta mentre estàvem fent la làmina, el que es veu a llapis, ha sigut la     Berta que m'ha ajudat a fer-la.

- Aquesta es la foto de la làmina ja acabada.

Resultat: 
Aquesta és la foto de la làmina acabada, com he dit al procés, és en blanc i negre, sense grisos.

Valoració: Aquesta activitat m'ha agradat per unes coses i no m'ha agradat per altres, m'ha agradat perquè al no haver de fer grisos, a sigut més "fàcil", i al ser de taques no havíem de pintar-ho tot. I no m'ha agradat perque al principi quan tothom ja estava pintant, jo encara no havia entès que s'havia de fer, però desprès ja m'ho van explicar. He trobat una dificultat en fer la làmina, que ha sigut el fer les taques. Aquesta activitat la recomanaria en els cursos següents perquè es una activitat que per fer-la, es poden ajudar amb programes per editar les fotos, i així també s'aprèn.       

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada